Brodalen

Tillbaka surare än vanligt

Kategori: Allmänt

415912-151
Som ni troligtvis inte märkt eftersom det inte är några som läser denna blogg så har jag tagit ledigt från mitt gnäll på världen, men nu är jag tillbaka surare än vanligt. Mitt första ämne för dagen är:


"Frenetiskt surfande ledde till sparken"
En anställd vid migrationsverket i stockholm, jag vet att stockholm och alla andra orter skrivs med stor begynnelsebokstav men jag vägrar ge dom små lössen i fjollholm den uppmärksamheten... små bokstäver är allt dom är värda. Jag börjar om... En anställd vid migrationsverket i stockholm har förlorat sitt jobb pga att han slösurfade alldeles för mycket på jobbet. Han skyller detta på ett jävla trauma som han var med om för nio år sedan, nio jävla år. Och till råga på allt så sitter det 2 idioter i nämnden som tror på fanskapet... oo oo ja det måste vara en sjukdom han har, låt oss behandla honom med lite mediciner. Finns det inte någon anti-internet-salva man kan strycka på arslet. Jävla puckon, fanskapet är ju bara in i helvete lat och orkar inte jobba. Ut med skiten och in med någon som vill arbeta.
Nu kanske ni undrar varför jag blev så upprörd över detta, jo det är så här att vi har en lika lat jävel på mitt jobb. Tyvärr så har vi inga nämndemän som kan straffa vederbörande.


Valet i usa
Kvällstidningarna fortsätter att yla om valet i usa (även dessa fjollor är endast värda små bokstäver). Det konstigaste är att jag fortfarande inte har blivit intresserad av vilket pucko som kommer att styra i ett land jag inte bor i eller kommer att bo i. Skumt va?


Fidel castro avgår
Jag vet inte om det är en bra eller dålig sak, men jag kommer sakna hans stapplade framträdanden i TV.

Bobbys mamma får 54 000 i skadestånd
För er som inte läser nyheterna dödades Bobby av sin mamma och styvpappa. Hon dömdes till 10 års fängelse och blev placerad på kvinnofängelset Hinseberg där hon nu blivit misshandlad av en medfånge. Vi tycker naturligtvis synd om henne och ger henne 54.000 kronor i skadestånd.
Ursäkta mig nu lite grann... men om en person har dödat sitt barn har denne inte ett jävla värde längre. Hon skall väl för fan vara glad att hon fick ett plåster efteråt, för så mycket som ett plåster är hon fan inte värd. Satans subba, lås in skiten i nån jävla skrubb i källaren istället och kasta in 54.000 råttor som sällskap.


Varning för starka bilder i inslaget
Kvällstidningarna har en förmåga att skriva denna rad i artiklar om hemska saker. Eftersom jag är en sån där som älskar hemska saker så klicker jag naturligtvis på alla dessa artikellänkar. Vad döljer sig då bakom dessa varningar... jo bilder som skulle gå igenom censuren hos Björnes magasin. Oftast så är det samma bilder på första sidan som inne i artikel... om man nu måste varna för dessa skitbilder, borde man då inte ge fan i att publicera dom på första sidan?


Kliniken brände mig med lasern
Ett tips till denna kille som går till en klinik för att raka sig: Köp en rakhyvel och gör som vi på bondvischan!!!!!!!!


Nu har jag gnällt färdigt och skall försöka leta upp en klinik där jag kan få komma en gång om dagen och bajsa!!

Kommentera inlägget här: